cheesecake, jeddiriddare o kerstins cykeltur klockan 05.00 söndag morgon

elvisfest hos tobbe i lördags. han o helena är så pyssliga. hade ordnat med en massa aktiviteter för oss, som tipsrunda i lägenheten, introtävling o uppträden. åt elvismackor (=toast med jordnötssmör o banan) o elvistårta. satt o var nästan desperat över att fyllan inte lät infinna sig. jag var bara i behov av en fylla så jag o maria bälgade i oss de stackars ölen o cidern vi hade med oss. sen lyckades jag tigga till mig både öl o vin.

klockan 3 så lämnar jag den utdöende festen för att gå 10 minuter bort till persborg o andy som är på födelsedagsfest hos steff i hans villa. tänkte att det hade varit najs o hänga med steffs bror som var med i det senaste paradise hotel på 4an... haha! sucker. dessutom utlovades det mat o alkohol. drog med mig maria. men när vi kommer fram har alla lämnat festen o kvar är lotta, steff o andy... ingen mat finns det heller o när maria tar saken i egna händer ("jag är ju trots allt kock säger dom") o sätter på spisen för att steka några korvar hon hittat i kylen, freakar steff. ingen mat alltså. men däremot  blandar vi några groggar som vi sörplar i oss.

mathias har smsat med mig ett bra tag o tycker att jag ska komma hem till honom. kerstin är sugen men orakad. det är dessutom armhålorna o benen oxå. känns ju sådär kul. maria tittar på mig med en blick som säger allt. "va fan, skit i det!" ja för fan, gör det. klockan är 4 o vi börjar gå hemåt med en stupfull andy i haserna som säger samma saker hela tiden. kommer hem o plockar upp tvätten från maskinerna o går ut med astrid. andy kommer o lägger sig i min säng. jag springer ner till cykeln o cyklar i illfart till mathias. han hinner inte mer än öppna dörren förrän jag kastar mig över honom. mjuk brun hud. mmmm...

vaknar vi 9, knappast utvilad men det är gött o pilla på snollen...

mötte upp med syster vid 11, hon på väg till triangeln, jag på väg hem. sanslöst varmt, inte bra när man är bakfull...
 
vid 2 kollade vi lägenheten igen o jossan föll självklart för den precis som jag. bara en tvåa men faaan så fin! öppen spis som funkar! åååhh... vi kom överrens om byte o nu är det bara snack med hyresvärdar som ska fixas sen är det inflyttning vid slutet av maj!

utflyttningsfest hos mig innan - polis o sjukskötersketema!

kaaarlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0