helvetes gevärs vecka men härligt

vilken vecka.
två prov i näringslära. påskbuffe att fixa. jobb på konsthallen. jobb för hyresvärden. svett svett.. 

satte båda proven, hade kanske gärna haft mer poäng men va fan... nu är det gjort o jag har bara 2 prov kvar o projektarbetet, sen är jag nästan färdig med kocken! sökt utbildningar på högskolan till hösten, distansutbildningar på några poäng i turismvetenskap. bra att ha för mina framtida planer. 

gjorde två prinsesstårtor till påskbuffen i skolan samt två olika chokladkakor på sammanlagt 1,5 kg blockchoklad...haha!

bröllop på konsthallen på fredagen. hjälpte johan preppa. blev lugnt så jag kunde gå efter några timmar o efter att ha sörplat i mig en utsökt sparrissoppa!

andy o jag städade våra trappor o gårdar på lördagen o när det var klart så cyklade jag till tobias o tog hand om hans galna katt katla. sen var det verkligen dags för att pallra sig iväg till lund o familjen o påskafton.

nu sitter jag här o letar lägenheter. jag o jossan har nån ide om att hitta en 3a eller 4a att dela. hade varit härligt med nya väggar att stirra in i, nya vägar att promenera med hunden på. ett SOVRUM. ett BADRUM. ååhhh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0