a night to remember

finner inga ord.
inga vettiga iallafall. ord som "bastuba" dyker omotiverat upp av någon underlig anledning.
my mind works in the most mysterious ways. im guided by voices i dont even hear.

strange days.

plötsligt blev det sommar.

plötsligt var jag tvungen att börja ta ansvar. börja tänka på jobb. fan. min arbetsmoral är lika med noll. men dagarna på smak är intressanta o jag lär mig fortfarande nya saker varje dag. hjärngympa. good for a mind on vacation.
provjobbade för en mindre bra restaurang i stan. trodde att det skulle vara skönt att jobba på ett ställe man inte skulle behöva tänka så mycket. för trots allt var ju bara kockyrket ett jobb vilket som. men det visade sig att jag tröttnade redan efter den andra burgaren.

grannarna ovanför oss är as. jag o bom-bom är sååå nära på att gå o lära oss teckenspråk o lyssna på musik i mp3or. dela ut mp3or när vi har fest. kul.

herr svår gnäller. men han är ju så söt när han gör det. när han vill ha kakan o ändå äta upp den. trodde han hade läst matematik?

kärlek är rolig. jag tycker om kärlek. han är intelligent, intressant, kul. nooormal! när kärlek går känner jag mig otroligt ensam. han tar plats. framförallt är han fin.



simma lugnt bitches




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0