ståndaktig

jag tycks alltid göra fel. välja fel. känna fel.
fel fel fel.
så glöm bort. kasta bort. ta bort.
borta!


om jag varit man hade jag vaknat med stånd varje morgon...
men jag är trött på att tänka på det motsatta könet.


jag är värd så mycket mer.

alla månader gör det svårt att glömma bort. alla känslor som är knutna till dig.
egentligen har jag inte trillat dit igen. egentligen är det lugnt just nu. men alla känner till händelseförloppet.
"lugnt just nu."
handlar om en annan nu också. inte på samma vis för känslorna är inte så starka. men ändå.

bränt barn flyr elden.
orkar inte ge mig in i det någonsin igen.
har inget mod kvar.


jag tänker blunda.
o låta mig hända.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0