i hunt alone

behövs en kort sammanfattning för de gångna veckorna känns det som.

vecka 28:

måndag o första dagen som arbetslös. letade efter arbetsförmedlingen o fick gå genom halva stan innan jag hittade rätt. himla spännande.

träffade kock-maria nere på scaniaplatsen senare o lyssnade på några japaner som spelade "misstags-musik". verkade i allra högsta grad vara misstag. men jag o maria blev fulla o det var najs. såg Han vars namn vi inte nämner o föll pladask igen. räckte med 5 sekunder. härligt... när japanerna spelat klart så gick vi till svea o blev ännu mer fulla. lyckades ta mig hem på cykeln framåt två på natten.

debaser o onsdagsfika med flöss o resten av ronnebyborna. drack öl o blev lullig i knoppen. fernet smakar röv men gick ner trots allt. 

torsdagsnatt o besök av kärlek...

lördag o dags för utflykt till kristianstad, k-town. tivolirock o mustasch! drack öl o cider i gröngräset. tittade på konstiga göingebor. hörde marit bergman i bakgrunden. blev raggad på av en 21 åring. dansade till the sounds. pratade med anders från gualöv. blev aldrig full. äntligen mustasch! worth waiting for... så bra. gick tillbaka till vår inmutade lilla gräsplätt. backyard babies i bakgrunden. pratade med med anders från gualöv. började känna extrem hemlängtan. dags för projekt "hitta sovplats". fick erbjudande från anders från gualöv. men det blev tollarp o kock-maria. oh my god... bussen till tollarp var traumatiserande. mer behövs inte sägas. utanför marias föräldrars hus i tollarp satt det pojkar i körsbärsträdet. "som romeo o julia". jo då.

vaknar i gult rum i tollarp o vill duscha. äter en härlig frukost som marias mamma fixat. senare kör marias pappa oss ner till busshållplatsen. en massa cred till föräldrarna! helt underbara!

lovar mig själv på söndagkvällen att sluta upp med vardagsfyllorna.
det löftet varar till tisdagen.

vecka 29 (en del av den iallafall):

måndagnatt o besök av kärlek...

dricker champagne i folkan med lee, putte, raggarn, lasse, jimmy o david. blir heeelt wasted. röker weed,  hänger på debaser tills jag inte står ut mer o går hem. pratar med kärlek som dyker upp senare...

härliga, underbara förmiddagar med kärlek i sängen.
sms från herr svår känns onödiga. jag lockas inte. inte ens lite. känner mig snarare dum som ens överväger vilja träffa honom. konstig känsla... det är kärleks fel för han är så söt o rolig. :)

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0