inte så luddigt

jag tycker inte att det är luddigt. vad är det som är luddigt?
om vi inte når fram till varandra så får vi väl ändra taktik. det går inte att säga åt mig vad jag ska göra. rakt ut. då slår jag bara bakut o blir obstinat. jag vet inte varför jag reagerar så men så har jag alltid gjort. tvärtom. alltid. så då får du väl linda in det o lura mig.

jag flyttade hemifrån när jag var 18. så denna sk luddiga värld har varit min verklighet i 13 år. den är inte luddig för mig. det är så jag lever. vissa kanske påstår att man inte kan leva så men vad vet jag? o kanske är det inte så konstigt att du känner dig överkörd. jag är 9 år äldre.

o nu låtsar vi som om ingenting hänt. bra. bra.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra..bra..Ni e så snurriga..Men himla kääääära..;)

2007-07-08 @ 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0