jag har ett papper som säger att jag är kock

så är man numera kock! säger dom.
tog "examen" i fredags tillsammans med chilenaren. hade det inte varit för skyfallet utanför fönstren så hade vi haft champagnefrukost o kanske kunnat legat ute i nån park hela dagen o hällt i oss diverse alkoholhaltiga drycker. men näää... det regnade utav helvete. så det blev pannkakor till frukost istället o senare lunch på smak.
senare senare förfestade vi hos oss, skålade i champagne o chilenaren o hans vän lyckades dricka upp bom-boms captain morgan.
debaser nästa. såå tråkigt. ville bara gå hem.
gick hem med boromir o hans vän.

tydligen var det utgång på lördagen oxå men jag såg inget nöje i det så jag stannade hemma o käkade popcorn o kollade på live earth. klockan fyra på morgonen får jag sms från han vars namn vi inte nämner. han ÄR ett ufo. hissen går inte hela vägen upp där alltså. jag ville hellre få sms från kärlek...

deppig söndag. låg i sängen o tittade på molnen hela dagen. 

måndag. besök hos arbetsförmedlingen. tjohej!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0