ibland står det still

så jag gick. gick därifrån med smärtan brinnande i bröstet. gick hela vägen hem o önskade mig fysisk smärta för själen gjorde så ont. letade tystnaden. fann den nästan uppe vid kyrkogården. men den spröda tystnaden rycktes snabbt undan då en bil körde in i den.

det doftade kväll, grönska o mull.


fest hos maria.
jävla mårten, tyskan, marie, min bror, nån johannes, maria o jag drack alkohol o blev fulla i vanlig ordning. tidigt denna lördag faktiskt. så tidigt att vi hann in på KB innan kl 12 o betalde bara 20 spänn. men det var väl ingen mer glädje än så. träffade jörgen som tafsade oroväckande. pallade inte läget o drog vid 2.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0