mani

det borde finnas alkolås för sms efter klockan 22 fredagar o lördagar. kanske till o med alkolås för alla konstiga ord som trillar ur flabben...

drack vodka o hamnade i en unni drougge-psykos, var manisk o gapig.

pojke född 1986 tog med mig backstage på kb. han var full, tyst o röd om kinderna. han hade kiss på tröjan. bjöd på öl o ville bli avsugen. jag lät mig förföras. det var härligt. jag kände mig överlägsen o onåbar. 

lämnade honom dock till sitt öde o träffade mannen med det konstiga namnet som jag ska byta lägenhet med. hjälp. undrar vad han tror om mig egentligen? satt i vinylbaren o dansade o hånglade med marie i sofforna. tyckte vi var superheta. hånglade med glamrockaren - han med det spretiga blonda håret o spandexbrallorna - när han gick förbi. pratade alldeles för personliga saker med mannen med det konstiga namnet. måste ha varit skitjobbig. gick hemåt o kissade bakom miljöstationen. fick kiss på kjolen. annat kiss än det som pojke född 1986 hade på sin tröja.

skrev sms till herr svår. var inte trevlig men hade grymt kul när jag gjorde det. garvade även på morgonen när jag läste skickade. bryr mig inte vad han tänker eller tycker. trött på att rätta mig efter nån som ändå inte bryr sig. en groda som kristoffer. same shit all over. 




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0