fredag i 250km/h rakt ner i magen

mhm.

vin med lee.
cykeltur till etagé av alla ställen i malmö.
sophie hade tydligen plånbok i andra väskan. oops.
sophie fattar inget o yrar mest omkring halvblind utan linser.
dansar loss med några grabbar. tafs o pill o gnid.
göingeborna mathias o mattias. ja jävlar...
ligger på den lilla "scenen" o fyller mig med basen. känns kul. tyckte inte lee.
plötsligt är klockan fem.
jag får ett sammanbrott o öppnar mig. åh så dumt.
cykeltur hem genom ett tyst o tomt malmö. svinkallt.


gjorde några snygga förberedelser innan utgång. raderade nr, samtalslistor o sms för att inte falla för frestelsen. funkade. tills jag kom hem o det hade blivit för mycket. men det gick inte överstyr.


fred ut


Kommentarer
Postat av: Lee

nej det är inte dumt det vet du. sluta nu.

2008-08-30 @ 18:38:01
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0