light

så många månader av ord som vill komma ut. men jag vet inte riktigt var jag ska börja. varje kväll innan jag somnar vaknar författaren i mig o orden fullkomligt sprutar. det är då datorn skulle ha varit här.

nåväl, jag börjar i en light version.
tackade nej till utbildningen idag. med sorg i hjärtat. jag såg framför mig en härlig höst med cykelturer till högskolan, intressanta föreläsningar, tentor, nya vänner. jag är verkligen riktigt riktigt ledsen över att det blev så här. men om ett år....



nätterna blev plötsligt tysta o ensamma.


jag längtar till hösten. till hög, klar luft. gula lönnar. mörkblå himmel. kaffe på en uteservering under en filt. promenader i en regndoftande skog. tidiga simturer med lee på kockums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0