mer idioti

PERSONLIGT

vad heter du:
  sophie
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: tänkte o tänkte, de gav mig louise o maria också
vart bor du: malmö
hur lång är du: 170
ögonfärg:
gröna
hårfärg: blond

KLÄDER

vad använder du just nu för jacka: ingen
vad använder du just nu för skor: sneakers
favoritfärg på kläder: svart
kläder för i månaden: femtilapp kanske...
vad har du för tröjstorlek: m

SENASTE PERSON SOM

du sov i samma säng som: niclas
du pratade med: mamma
du gick på bio med: ingen aning
du gick på stan med: lee tror jag
du kysste: niclas
du kramade: hm...mamma
du pussade: niclas
som såg dig gråta: ingen ser mig gråta
skällde på dig: vet inte....
skickade ett e-mail till dig: vet inte.....

HAR DU NÅGONSIN

sagt jag älskar dig och menat det: ja
bråkat med ditt husdjur: ja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja

STUFF

har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
är du ensam nu: nä, ett helt gäng i rummet bredvid
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: eh.... sist var det kristian antillas "västra frölunda"
vill du gifta dig: ja
vill du ha barn: ja

EXTRA STUFF

vad är du mest rädd för: kärleken
vilka kläder sover du i: linne o trosor
vart vill du gifta dig: i kyrkan eller skogen
vem hatar du verkligen: anna gustavsson
varit kär: ja
kör du bil: ja
gillar du att ha folk omkring dig: ja
är du ett hälsofreak: ja
har du någon tatuering: ja
har du någon piercing: nä inte nu längre

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

gråtit:
köpt någonting: mjölk. yoghurt
sagt jag älskar dig:
träffat någon ny: ny vad?
saknat någon:  ja

kramat någon: ja
kysst någon: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0