onsdagen den 27e

sitter o letar bra bloggar att följa. lees blogg i all ära men jag måste snoka i någon annans liv oxå. det slog mig att många skriver om mode o chihuahuas men vem vill läsa om sånt? är det blondinbella-wannabees eller? är jag helt efter i internetvärlden efter drygt 4 år utan dator? är det mode jag ska skriva om eller? haha...hilarious. sophie o mode! ska försöka lägga in mer bilder iaf men bilder är för mindre begåvade... haha.

rök ihop med chefen nere på kukrestaurangen idag. jösses what an asshole han är! var så arg att jag nästan började lipa. har ställt upp för de inkompetenta människorna i ett helt år men är fortfarande bara en blond tjej som kommer in då o då o räddar dem från kaos o fluglarver i maten. så less....

cyklade runt med niclas i regnet o letade sladd till datorn o högtalarna. det måste vara genetiskt - män o bra ljud, bra bild, snabb dator, nyaste tv-spelet... är det genetiskt eller blir dom manipulerade in i det från födelsen?


min mr big ni vet, min sms-vän, min anledning till mitt missbruk osv, han slutar aldrig smsa. trots flickvän. han säger att han inte kan sluta tänka på mig men han vågar inte träffa mig ensam, trots en massa förslag. "jag är rädd för dig. jag litar varken på dig eller mig om vi är ensamma." well min söta lilla drog, det är dags för dig att rannsaka dina känslor för mig en gång för alla, för det här är så oärligt mot oss alla tre. han svarar "det är bäst vi lägger ner allt". bra beslut. bra beslut.

det var i söndags. vem får jag ett sms från idag tror ni? jag svarade faktiskt inte. (bra va, lee?) men jag vet att jag kommer att skriva till honom förr eller senare. the thing is.... jag tror vi gillar att ha varandra så där på avstånd. att ha foten innanför dörren men att man lätt kan ta bort den om det skulle börja ömma o göra ont. en flört för evigt. det var något magiskt som hände när vi träffades. jag vet det. men idag har allt rosa skimmer försvunnit. men han kommer alltid att finnas där, i bakgrunden, o jag har accepterat det. det är en sorts konstig kärlek vi har.


hey dow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0