lång väntan i väntrum

varit förkyld i en vecka nu o otroligt gnällig i helgen (stackars mina medmänniskor...förlåt!) så jag bestämde mig för att det nog var dags att besöka en doktor. fick tid kvart i nio i morse efter att jag sagt det magiska ordet - gravid.

väl på kliniken blev jag omkringskickad till diverse instanser o kom hem halv 12. det mesta av tiden gick åt till att sitta o vänta o vänta o vänta.... tiden med läkare o sjuksystrar uppskattar jag till ca 10-15 minuter. helt galet.

well, de skickade mig till KK efter att mitt urinprov verkat lite konstigt. man blir ju lite lätt orolig när man har ett litet liv i magen men bebis verkar vara fullständigt ovetandes om den yttre oron för hon sparkar o sprallar som vanligt. KK hade inga akuttider kvar för dagen så jag får återkomma i morgon. suck.

resten av dagen har jag sovit. drömt fina drömmar.

magen, som jag tyckte var väldigt obehaglig innan, har jag börjat gilla nu. den blir mer o mer lik en gravidmage o inte en mage som har fått för många kakor... jag längtar så efter min lilla unge!


kaaarlek

Kommentarer
Postat av: Jossan

åååh jag börjar gråta! jag längtar också efter bebis! hela livet och världen kommer bli underbart när hon kommer!!

2008-12-15 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0