snöfrid? tydligen inte

jag har satt upp en lista med flicknamn på kylskåpet o på den upptäckte niclas namnet snöfrid. det gick inte hem kan jag säga... hahaha!  jag har letat bland gamla fornnordiska namn o hittade det. det var kanske aldrig menat att vår dotter skulle heta det men jag tyckte det var så fint för jag älskar snö. jag tror jag är född i fel landskap. jag vill ha tystnad, mycket landskap o SNÖÖÖÖ!





norrland besöker skåne o sommarbo 2005 eller 2006!
     

jag o hanna byggde en sån fin snökoja!
jag vill ha snö! NU!



Kommentarer
Postat av: Lee

Hahahahahahahha jävla tattare, ni ser ut som små barn som leker i snön ... LOL :D Snöfrid? Ska hon heta det???? :S fan va "snöigt" hahahaha

2008-12-19 @ 00:12:39
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: sophie

hahaha ja jag vet! vi kände oss som barn oxå! men så mysigt med snökoja o värmeljus. observera att vi skrivit "home" med stenar ovanför ingången.. ;)

nä hon ska inte heta snöfrid. så klart inte.

2008-12-20 @ 13:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0