jordbävning, gynekolog o eshan

jaha det är jordbävning i skåne o alla har känt den men jag bor tydligen i ett stabilt hus för här rörde sig ingenting. fick ett sms från lee. hon frågade om jag oxå kände jordbävningen. vid det laget visste jag ingenting o trodde jag att hon var full eller allvarligt störd. men efter att ha tittat på nyheterna förstod jag att hon hade rätt.
här skakar jorden i skåne så det känns för första gången på 100 år o jag fick inte vara med om det. så jävla typiskt.


klockan 8 sitter jag i ett väntrum på KK. väntrum...jippi! men det tar bara några minuter så kommer en manlig läkare o kallar in mig.
jävlar, tänker jag, en manlig gynekolog. läskigt. han är så där cool o käck o jag ska visa min fisse för honom. varför blir män gynekologer?
-nu får du slappna av lite, du är lite spänd. hehe... nu börjar jag!
jag sväljer hårt o det känns som jag vill fisa honom i ansiktet.

han gör ett ultraljud o jag får se bebis igen. helt perfekt ligger hon o sover o hjärtat pickar på. hur kan en unge vara så söt på ett ultraljud? helt otroligt men så har hon ju i o för sig väldigt söta föräldrar!

-vet ni vad det blir för något? frågar den klämkäcke gynekologen.
-ja barnmorskan sa en flicka.
gynekologen ser hemlighetsfull ut o börjar packa ihop grejerna.
-såg du det nu oxå? undrar jag.
han är tyst men flinar sen lite o säger jaaaa...
:)



måste bara....
jag stör mig så otroligt på eshan från din gata som nu förpestar p3 med sin närvaro!! måste han säga "det är jag som är eshan" efter varje låt??! vilken annan programledare gör så? han är så jävla kass.
kitty, däremot, är vääärldens sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0