the story of my life

im numb.

teven är på men jag ser inte. hör inte. känner inte.
är jag hungrig? kanske törstig? trött? pigg? vaken? lever jag?

nånstans på de regniga småländska vägarna, på väg till linköping, försvann du. jag kände det redan där. i bilen. hur du förändrades. kanske var det ännu tidigare. kanske redan i kalmar. kanske redan i malmö...

du tystnade.


du är lugn, trygg o jordbunden. jag är uppe i det blå jämt. mitt humör, mina känslor o drömmar svajar från dag till dag.
det hade förmodligen aldrig gått. du hade blivit tokig. men jag blev förälskad.

det handlar inte om niclas längre. det handlar om mig.
hur innehållslös jag måste vara. ointressant. inte värd att satsas på. för detta är bara ytterligare en kille i mitt liv som kommit o gått.
o tårarna som har runnit i snart ett dygn, är för min egen olyckas skull. its the story of my life.
"du är en söt o trevlig tjej men...."

tror inte mitt hjärta orkar med mer olycklig kärlek. jag vet att jag inte orkar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0