helgen vecka 23

började bra med nationaldagsfirande på stranden i skanör med max, joz o lee. kitet för damp-barn på stranden kom väl till pass, så det byggdes sandslott, spelades volleyboll, boccia o fotboll, löstes korsord o åts grillchips.
sen beslöts det grillning i lund. så efter några snabba manövrar inne i malmö var vi snart på plats på runslingan o startade upp grillen. det åts lax o svenska jordgubbar...mmmm...

lördag på runslingan med max i svettig trädgård. åkte in till malmö efter ett tag o låg på soffan hela eftermiddagen. sen var det dags för fest hos max.

stridsvagnsspårsfyllan 2005 och bröllopsfyllan 2007 trodde jag hade satt ribban över hur full man kan bli o hur många dumma grejer man kan göra.... men tji fick jag! nånstans mellan rosévinet, whiskey o minttun tappade jag mitt förstånd o britta tog över. har en minneslucka som sträcker sig långt, långt in på natten... o en hel del grejer att lägga på dum-listan. jösses. fantastiskt hur hjärnan fungerar. eller inte fungerar. hittade hem gjorde jag iallafall. barfota...

men söndagmorgonen var superdobro i armarna på en söt östgöte....
hans dialekt satte igång minnena. linköping för en herrans massa år sen... ja det var tider det!

men snart var det dags att lämna den varma, mjuka kroppen o åka till lomma för bakfyllebad o solsken med lee, max o joz... hittade conny kånken, pamp o den andra på stranden, o slängde oss ner bredvid dom. vattnet var underbart för en bakfyllekropp...aaahhhh....

söndagkväll o på väg till sösdala för besök hos kusin o kusinbarn. nyfödda lilla phoebe o 15 månader gamla teo. sååå söta. vi får söta barn i vår släkt. det är ett som är säkert!


fullspäckad helg o hej, SOMMAREN ÄR HÄR!!

Kommentarer
Postat av: Hartler

Du vet väl att under sommaren så gör man den känslan, det beteendet till en livsstil i mitt umgänge =P Något du icke, ICKE får missa =D

2008-06-22 @ 12:43:48
URL: http://hartler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0