bloggabloggablogga

pratat med a-kassa o arbetsförmedling idag igen. lite positivare information idag. men fan vad jag hatar att hålla på med a-kassan! alla jävla papper. ständig koll på allt man gör.
fan min högsta önskan just nu är ett heltidsjobb. spelar ingen roll vad sysslorna är, kan städa dass i 8 timmar om det skulle behövas. bara jag har någon som säger åt mig vad jag ska göra o ger mig pengar för det i slutet av månaden. visst, det är jävligt skönt att kunna bestämma över sina arbetsuppgifter o arbetsvecka osv, själv men samtidigt är det ett stort ansvar. förskolan ska inte gå med vinst men det är ändå en stor ekonomisk bit som jag ansvarar för.
 
känner för att bli ett får. jobba 8-17. bli tillsagd o slippa tänka själv. vilken dröm. i alla fall en tid....
ringde till o med till gamla jobbet. lazerhouse. haha. pratade med annika. hade glömt så kul hon låter. men nä, de hade redan gjort julschema. crap.
minns hur trött jag var på skiten när jag slutade men nu saknar jag butikssysslorna. det är najs att packa upp grejer på morgnarna, lyssna på musik, dricka kaffe o snacka skit med kollegorna.


sms med M i flera dagar nu. vore kul o veta vad som rör sig i skallen på honom egentligen. efter mer än två år så förstår jag fortfarande inte grejen. inte han heller tydligen.





supersnygga

Kommentarer
Postat av: Lee

mega sexiga

2008-10-11 @ 19:30:46
URL: http://www,gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0