fortsättningen på lördagen o så söndagen så klart

gick hem till marie o jossan vid nio. var inte pepp nånstans men ville ändå träffa gänget - peter, svenne o lee. lee var full, happy o sjukt pepp. helt go i huvet! svenne var nykter o peter såg bara mystisk ut.
mitt humör nu för tiden är inte det mest stabila så efter ett tag blev jag irriterad på allt o alla o var tvungen att gå. gick hem till niclas o  vi slökollade på teve i soffan. det var tema:porr på svt o de visade bl a en dokumentär om ron jeremy. jösses vad den mannen är rälig. men det hindrade tydligen inte en sisådär 3000 kvinnor från att ha sex med honom. ja jävlar.
vi somnade ganska tidigt o vaknade ännu tidigare av niclas mobil som konstaterade att klockan var 8 o det var dags (för honom) att sticka till jobb. själv låg jag kvar till halv elva.....aaahhhh.... 

kom hem o åt ostmackor o drack varm choklad framför teven. somnade i soffan o vaknade vid 2 o kom på att jag hade ett kexchoklad i väskan. fint. låg i soffan o läste en bok o mina vänner ella, miles, chet o louis sjöng o spelade för mig. bästa sättet att tillbringa en regnig söndageftermiddag om ni frågar mig!  

därefter kom mamma o pappa o hämtade mig o vi åkte till jossan för att fika. lidl-kakor o gevaliakaffe. ingen höjdarfika alltså. haha! men det gled ner. jag stannade kvar till ganska sent o hade det sedvanliga eftersnacket med tjejerna.
gick hemåt i mörkret. bestämde pizza hemma hos mig med niclas.
vi satt o jäste i soffan efter mycket pizza o alldeles för mycket godis. drog fram sängen till teven o utmanade varandra i tp-frågor. gick inte så bra. frågorna kommer från stenåldern.... ja jag skyller på det i alla fall. haha. somnade sedan mätta o trötta. 


nu är det fan måndag igen.
idag mår jag inte bra. vet varken ut eller in. vad jag vill. hur allt ska gå. tvivlar på allt.
äh idag är en jävla skitdag. idag vill jag gräva en stor grop o begrava mig själv i den. finns ingen gnista o ingen ork längre. känner mig uppgiven o förlorad.
önskar guidning o vägledning från högre makter men finner ingen. allt hänger återigen på mig o mina val. på min styrka. jävla skit.

 

Kommentarer
Postat av: jane

hej Sophie. Hittade dig genom Lees blogg. Om du vill så kan vi ses å prata. Det var inte längesedan jag var där du är nu. Vi känner ju inte varandra, men kan jag hjälpa till med nått är det bara att hojta!

Ta hand om dig.hej svej!

2008-10-07 @ 09:35:40
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0