lördageftermiddag

efter en ensam o tråkig fredagkväll blev lördagen desto bättre!
fick ett niclasbesök tidigt på natten/morgonen o efter några timmars sömn så käkade vi frukost. eller jag åt. niclas drack oboy o tittade på mackorna...haha! sen tog vi en liten promenad med hund o spottade skyltar. ingen lycka. 013 är svår att få tag på...vi skiljdes åt o jag gick hem o lämnade hunden.
cyklade därefter till lee o vi gick ner till stan för lite shopping. men hela staden var fylld med får som oxå skulle shoppa. ååhhh. fick seriösa damp-utbrott på alla idioter så till sist gav vi upp o tänkte ta en fika på lilla kafferosteriet. men det var tydligen fler med samma tanke som vi för kön var flera kilometer lång så jag vägrade.
vi gick ner mot caroli o köpte fika på espresso house istället o satte oss nere vid kanalen o fikade i oktobersolen. var mysigt tills ett fyllo/psyko gick förbi o spottade någonting på oss. lee fick spel o skrek efter idioten som bara ställde sig någon meter bort o yrade osammanhängande meningar. trevlig kille.

nu ska jag dammsuga upp några kilo hundhår o senare ikväll bär det av till jossan o marie o lite förgille innan kb. men där avviker jag nog från mängden o går hem till niclas istället o chillar eller nåt.

hittade 013 förresten! yes!


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0