sova sova sova

sover hur mycket som helst men är ändå så trött. min hjärna håller på att kollapsa. psykbryt. orkar inte mycket fler motgångar just nu. orkar bara inte. känns som om allt bara går utför, nerför, under....

var på arbetsförmedlingen idag. de kunde inte säga mycket för att få mig på bättre humör. nästan tvärtom. jag blir GALEN snart. helt fuckin jävla insane.

bestämde i alla fall träff med ´"min" präst. stod o väntade på henne vid 7eleven då jag ser ett bekant ansikte på andra sidan gatan. jösses, tänker jag, det där är ju jesper från liljeborgsskolan i trelleborg! jag tittar lite på honom i smyg men tänker att han aldrig skulle känna igen mig efter mer än 15 år. men han lyfter blicken o tittar rakt på mig en lång stund. sen spricker han upp i ett leende. "SOPHIE! men gud, jag tänkte på dig för någon dag sen!" sen kramas vi o försöker summera våra liv på några få minuter innan han måste springa vidare o min präst kommer. men vi bestämmer att vi ska träffas o prata mer. så kul!

promenerade med prästen i två timmar i höstsolen med hennes dotter. var så himla skönt. känns så underligt att prata med henne. det känns hela tiden som något eller någon mer är med oss. konstig känsla. konstig men lugnande o trygg. det är därför jag inte vill säga hennes namn här. våra möten blir nästan heliga så hon får heta "prästen" även om hon inte är färdigutbildad än.

kom hem hungrig som en varg o bestämde mig för att laga mat. händer inte så ofta kan jag berätta. spaghetti o köttfärssås utan kött. bjöd in lee o vi käkade tills vi höll på att trilla av stolarna. sen sprang vi ner till coop o inhandlade diverse onyttiga saker. jag fick med mig ben & jerry hem. vi drack the o tittade på film. eller lee tjatade mest med en kille på msn....




gud hör bön sa jag i ett tidigare inlägg. men även om jag skriker mina böner så verkar han inte höra. kanske har han blivit döv.


Kommentarer
Postat av: Lee

han e faktiskt inte bara en kille. han e en fin underbar pojke som gör Lee glad :)

2008-10-11 @ 19:32:10
URL: http://www,gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0