8 veckor

lägesrapport:

-brösten känns som två gigantiska blåmärken. jag vill inte ha dom längre. ta booort! blir bröstoperation efter graviditet. jag vägrar brödlimpor.

-svullen, "mensvärk", dålig hy o "pms" i 4-5 veckor nu. jippi. detta är tydligen bara början...

-inget illamående what so ever! thats nice!

-kidden är nu ca 2 cm stor o har ett eget blodomlopp, hjärta, lever, njurar, små knoppar som ska bli fingrar, början till öron o ögonlock... helt jävla sjukt. ofattbart.

-något annat ofattbart o som ger mig ett starkt illamående: bilden av mig själv som mamma stå o gunga mitt barn på en lekplats. den bilden är omöjlig att förstå. nästan lika stor o omöjlig att förstå som att fundera på var universum slutar... aaahh..



marie är tillbaka! har redan hunnit uppdatera oss i alla snoppar som har gått oss förbi sen vi sist sågs. haha! blir alltid kill- o snoppsnack när jag, marie o jossan träffas. typ bara.... ;)

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0