010 o 011

äntligen!!
det har varit stiltje i min platespotting. 010an var en jävel att hitta. inte ens när vi körde genom halva skåne i lördags hittade jag den. men så äntligen i morse på väg till jobb, så stod den där - underbara 010an! kunde inte ta den då men jag hoppades innerligt att den skulle stå kvar när jag slutade så att jag lite smidigt kunde gå fram o fotografera den. till min stora lycka så stod den kvar. tjoho.
när jag senare gick ut med hunden tog jag en väg jag inte brukar ta bara för att spotta skyltar o där hittar jag 011an! vilken dag!

snart ska jag ner till kukjobbet. fy fan. kan inte förklara ångesten i min kropp.

älsa åkte nyss till sin nya ägare. hoppas hon får det bra.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0