där ser man...

läste gamla inlägg i bloggen o fann det här:

"o vad händer 2008?
jag får ett jobb. mitt drömjobb. på måndag ska jag få det. jo så är det.
sen tränar jag o lyckas prestera i de mål jag satt upp.
sen träffar jag the love of my life o vi flyttar ihop o jag blir gravid.
jepp. aldrig mer ska jag trilla i trappen o stuka min fot o behöva sitta o gråta ensam i min lägenhet. jag vill att någon ska trösta mig när jag är ledsen. jag vill att någon ska vakna upp tillsammans med mig o vilja fortsätta göra det i resten av denne någons liv.
nu är jag väldigt officiell med saker jag sällan erkänner i bloggen - jag vill få ett slut på mitt singelliv! jag vill ha barn! jag vill gifta mig! så... nu var det sagt. kanske inte en sådan stor surprise - jag är ju trots allt 31."


jahapp.... kan ju konstatera att jag lyckats med två av de där önskningarna. haha!


kärlek

Kommentarer
Postat av: Hartler

Kärlek är kärlek och det är äkta. Vad jag kände var något som jag aldrig tidigare känt men fick ej det samma tillbaka. Det hade varit underbart ifall det hade varit kärlek från båda sidor men det var det inte. Tiden som varit kan jag därför inte se tillbaka på som något positivt utan mer något som jag kommer att glömma med tiden och gå vidare. Jag är perfektionist och mina marginaler är små, jag har inte tid att hänga läpp för något jag ej kan påverka. Dumt gjort av mig.

Sköt om dig Sophie och lycka till med allt

2008-09-24 @ 15:07:10
URL: http://hartler.blogg.se/
Postat av: Lee

SOPHIE!! Kolla vad jag hittade på någon annans blogg. Jag tänkte att det kanske e kul att ha på sin blogg. Lägg in den, om du inte lyckas så kan jag hjälpa dig att klistra in den. men här e en lite baby i bloggen. Puss o knull. Leezan fisan

http://www.babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/

2008-09-25 @ 13:14:43
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0