ett djur mindre

så, då var liten såld. åker till sitt nya hem imorgon. verkar vara en bra kille som blev helt förälskad i henne o han bor bara en liten bit härifrån så jag kan hälsa på henne om jag vill. känns bra. är lite sorgligt att göra sig av med henne men det känns helt rätt nu. trots allt.


   


jävla lensway då! åååhh! den 11e löd leveransdatumet. men näää, nu är det nya bud. tyvärr så har de inte mina styrkor på lagret ÄN så jag får snällt vänta o se superreligiös o snäll ut. så jävla fult! herregud, barnen på jobb stannade upp i sina lekar första dagen jag kom med brillor. de tystande o stirrade på mig med stora ögon. jag överdriver inte!

betty kommer varje morgon, sätter händerna till höfterna, rynkar pannan o säger: "har du fortfarande de där glasögonen på dig? du sa juuu att linserna skulle komma idag? du ser ut som en....TANT!"
kids alltså... gotta love them!   

har fått världens sötaste hjälpreda i köket också. 16 månader gamla bruno kommer in varje dag o underhåller mig med bollekar eller så bygger vi med klossar. ibland tigger han mest käk. han kan inte prata än så det låter mest: "ööööhhhhhheeeeeeee eeeeehhh!" väldigt, väldigt högt tills han får ett smörgåsrån, en gurkbit eller spaghetti. haha... 
 

tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0