höööööst

äntligen är det höst på riktigt! underbara älskade höst! ljuset o luften är fantastisk.
o jag fryser.... jag fryser väl aldrig? har t o m stängt fönstren. lee var happy, oh so happy. äntligen fick hon sin vilja igenom...haha!
jag fryser, har ont i brösten som faaaan, är overkligt trött o känslorna går upp o ner. bara att gå in på min egen blogg eller på facebook ger mig hjärtklappning. jag mår bäst i min egen värld. men jag kan inte låta bli att sakna honom. o varför skulle jag inte göra det? jag tycker om honom o det har jag inte slutat göra bara för att.

varit i lund o sösdala i helgen. ätit i princip hela tiden. efter den senaste veckans minimala matintag så var det skönt att vara så pass avslappnad o lugn så att jag kunde äta. o jag är ledig en hel helg! känns fantastiskt bara det.
idag är det jobbsök o promenader i solen som gäller. förkylning på väg men jag har inte tid med sånt trams o tänker trotsa halsont o täppt näsa in i det längsta.

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0