nykter födelsedagsfest

så då var första nyktra kb-besöket avklarat. faktiskt inte så farligt. upptäckte en sak jag aldrig eller sällan upptäcker i onyktert tillstånd - KILLAR! haha! jag är usel på att ragga o spana. oftast trillar killarna in i min värld o inte tvärtom.

dagen började med shopping i stan. om jag är usel på att ragga är jag ännu mer usel på att shoppa kläder. ibland tvivlar jag på om jag verkligen är en tjej... jag HATAR att köpa kläder o skor. jag är tydligen oförmögen att hitta kläder. men denna dagen fann jag en skjorta o ett långt linne. måste börja tänka på att köpa kläder att växa i nu....sjuk tanke. brukar vara tvärtom. haha!

fick en liten, liten iittalaorgasm på åhléns city (saker till hemmet är jag grymt bra på att köpa o då fram för allt till köket) när jag såg den här koppen. har sett den förut men igår hände något. tror det var kärlek.....



aaahhh! älskar iittala. de har en sån klockren, enkel o tidlös design. skandinavisk design ÄR snyggast.

kvällen bjöd på tacos med vänner o familj o en underbar hallonsuisse till efterrätt... lovely!
o sen fick jag sitta o titta på när alla andra drack sig fulla. oj så skoj. jag, lee, jossan o the very, very drunk hannes gick efter ett tag hem till niclas. han o calle var hilariously drunk. jösses alltså.
well senare gick vi till kb o där mötte vi en massa polare. var en himla skön stämmning. kb kändes som ett välkänt vardagsrum där alla nära vänner samlats för prat, skratt o öldrickning. fint var det.
klockan blev mycket så jag o niclas gick hem till honom o jag lånade ut min lägenhet o säng till syrran för eventuellt fortsatta nattliga äventyr...hehe.
blev ett pitchstop på falafel no 1 o kebab- o pommesätning innan vi hamnade i sängen.

söndagen har spenderats med lee o jossan o en äkta tjejfrukost med snack om gårdagen o ifyllnad av varandras historier. var längesen det hände. det är nästan det bästa med att gå ut - dagen efter med väninnorna. förra sommaren var fylld med sådana. sex and the citystämmningen var ju given då. så najs.

på onsdag kommer marie hem!!!! fan vad kul det ska bli. inte sett henne på ett år. söta marie! hon o jossan har fått en lägenhet o flyttar in i veckan. åh nu får jag ha mina bästa tjejer i samma stad! nu får snart maria komma hem också så är vi fulländade. den perfekta singelgruppen, med lee som sidekick... ;)

nu ska jag äta choklad. :)
kärlek

Kommentarer
Postat av: Lee

vaddå Lee som sidekick? E jag inte med i sex&city gänget?:S

2008-09-29 @ 15:12:51
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ey sidekick-lee! Klart du är!

2008-09-29 @ 17:32:21
URL: http://guidedbyvoices.blogg.se/
Postat av: Hanna

ojoj, de va snällt sagt :]

ittala har jättefina saker!

ha en fin dag / hanna

2008-09-30 @ 06:51:00
URL: http://hanybanany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0