the latest version of the truth

-jag vill inte minnas något. jag vill göra mig av med alla minnen.
-men jag då? jag vill minnas. jag har fina minnen. jag älskade dig.
-jag bryr mig inte. jag bränner allt o lämnar allt bakom mig.
-jag vill vara din vän.
-jag vill inte vara din.
-men jag då? mitt minne av dig då?
-jag bryr mig inte. gör vad du vill med det.
-men det är ju du som har mina fina minnen av dig i dina händer o just nu förstör du dom för mig. vill du inte att jag ska minnas dig som en människa jag älskade?
-nä.
-vad egoistiskt. men tack då. thanks for the memories.  


Kommentarer
Postat av: Jag

I'm gonna make you bend and break.And I want these words to make things right,

But it's the wrongs that make the words come to life.

"Who does he think he is?"

One night and one more time.

Thanks for the memories,

Even though they weren't so great.

2008-09-26 @ 23:51:13
Postat av: Sarah

trist när de blir sådär...

2008-09-27 @ 10:34:58
Postat av: Lee

Öh vem snackar du om nu? max? Eller vem?va?

2008-09-29 @ 15:15:12
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0