where the action is

vilken turbulent början på hösten det har varit. jösses. har det inte varit oplanerade graviditeter så har det varit skandaler som uppdagats o slut mellan personer man trodde skulle vara för evigt. det blir inte alltid som man tänkt sig...

angående skandalen kan jag bara säga att det var något av det största svek jag hört talats om. jag känner verkligen med lee o hoppas o tror att hon går starkare ur det här än de där andra två som svek hennes förtroende. de två har ju verkligen förlorat mycket. hoppas det var värt det. men lee har en biljett till framtiden o mexico! så jävla najs!

o slutet mellan två personer... slut på kärlek är något som man kommer att få vara med om många gånger i livet. ingenting är för evigt även om vi gärna hoppas på det. det gör oerhört ont. men ingenting blir bättre av att smutskasta varandra. det är svårt att acceptera i början när det onda gör som mest ont. men att skada den man älskat för att må bättre själv är bara dumt o löser ingenting.
växt ur smärtan o föds på nytt. till något bättre.


har varit på infomöte på barnmorskemottagningen idag med niclas.
vad ska jag säga om det? jag är äckligt nervös inför framtiden. samtidigt...ovanligt lugn. som om jag vet att allt ordnar sig. som rösten i natten sa en gång.

har haft ett par dagar nu tillsammans där allt kändes som innan. men jag känner till verkligheten. jag kan läsa o känna av honom väldigt bra. jag hoppas inte på något. jag tror inget. jag går inte omkring i ett rosaskimrande moln. han är något av det finaste jag vet men han tillhör inte mig o jag tillhör inte honom o jag tror inte att det kommer att bli någon ändring i det. men i den vetskapen känner jag mig bara...ovanligt lugn.


kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0