hallå ja

ooohh jag är med vagn!


blev alltså ett köp på vagnen jag tittade på i förmiddags. sen fick jag gå hem med den! min premiärtur. mötte en pappa med barn som nyfiket tittade ner i min vagn men där var det tomt. kul vagn att köra, lätt o smidig med härlig fjädring.
bilden är lite kass men färgen är verkligen RÖD. fiiint.

mötte mutti, pappi o systrarna samt marie nere i stan sen. vi letade skor till pappi o så fikade vi på hansa. vi gick in i alla skoaffärer vi kunde hitta men pappa var inte intresserad. så vi gick till shock o tittade på dr martens...som han köpte! haha! cool pappa o morfar i dr martens!

världens snällaste tjej (=jag) städade niclas lägenhet i morse när han var på jobb. jag är världens bästa. jag vet.

allt som allt har jag gått i 5 timmar i sträck, om man bortser från fikapausen. den sista timmen kändes verkligen i rygg o höfter. så nu blir det en ensam kväll framför teven för niclas har frufritt o jossan o marie  vägrar lämna sin lägenhet som vanligt. jävla tråkiga. tänkte ringa sarah, eller nån annan, o höra vad hon skulle göra ikväll men det blir bara att jag måste ta mig till henne o efter idag orkar jag inte, så det blir soffan, teven, jag o astrid.

bjuder på en badbollsbild.



hej då


Kommentarer
Postat av: jane

mysig mage=) Du har en ligginsats till vagnen med väl?

2009-02-08 @ 21:26:55
URL: http://gumpen .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0