jag är en missbrukare

jag sätter på datorn, väntar otåligt tills den startar. klickar på internetuppkopplingen. trycker in koden o klickar på "anslut". några få sekunder går... sen är det bara att missbruka! letar bland annonserna. hjärtat slår. aaaahh.

jag missbrukar blocket.
hahaha

jag letar barnvagnar, lägenheter, bilbarnstolar, babysitters. ooohh...my little pony.
ska kolla på en vagn i morgon. en röd brio happy! im so happy!
o igår köpte jag en svart babysitter för 100 riksdaler. som jag har letat efter en svart babysitter. o så fann jag en. som ny!
tror mamma är trött på att lyssna på mitt barnvagnsprat. till o med så att jag blir trött på mig själv... men blir det köp i morgon så försvinner det samtalsämnet.
det är bara så jävla mycket att tänka på som ska fixas o jag orkar bara ta en sak i taget. o självklart är vagnköp roligare än att sätta mig in i föräldrapengssystemet, faderskapsregistrering, föräldragrupper, semester, förlossning.... suck.


nu är det fredag igen. jävlar vad tiden går.
har precis badat hunden så att hon kan vara ren o fin i niclas lånade lägenhet...
har nog inte tid att sitta här förresten. måste skynda mig bort till honom.

tjingtjong




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0