jävla eftermiddagar!!

jag har verkligen börjat hata eftermiddagar. efter jag slutat jobba halv två så har jag ingenting att göra. ingenting. det finns gränser hur mycket jag kan promenera med hunden, hur mycket jag kan fika, kolla runt på nätet... oftast går jag till sist o vilar för att döda tid. teven vägrar jag sätta på. DET är verkligen ångest.
 
det är nästan så jag önskar mig foglossningar eller nåt annat fysiskt problem som jag skulle kunna skylla på för att sitta hemma o glo. jag hade kunnat jobba i flera timmar till. funderar på att ringa nån restaurang o fråga om de behöver hjälp med att skala 30 kg morötter eller nåt, för allvarligt, jag blir GALEN! jag MÅSTE göra något!

nu är jag lite rädd för att mammaledigheten ska bli lika ensam o långtråkig. bara tanken på att det skulle vara så här i ett år o förmodligen lite längre gör att jag ryser i hela kroppen. aaaahhhh!! o sen efter mammaledigheten är det ett heltidsjobb som gäller, eller i alla fall minst 80%. högskolestudierna får ligga på hyllan ett tag till. det är aldrig för sent att börja plugga.

nähä. om jag skulle se till att döda lite tid... blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0