ny!

känner mig som en ny människa! är nyduschad, skrubbad med en sån där "boll", håret luktar gott, benen är nyrakade (det är inte lätt att raka dom längre kan jag säga, det är en mage i vägen... ännu svårare är det att raka nåt annat, om ni förstår vad. jag ser ju ingenting...haha), fötterna är filade, jag är insmörjd med lotion o ögonbrynen är fixade. skönt med helrenoveringar. hade gärna velat ligga en sisådär 20-30 minuter i ett solarium oxå men det är inte bra när man är gravid. så jag får vara en blekfis denna vintern.
imorgon blir det en simtur på kockums. ska bli såå skönt! 


min granne ovanför har börjat springa omkring i sin lägenhet på kvällarna. hon springer verkligen. fram o tillbaka. varje kväll runt 9-10 tiden. mycket märkligt. motionerar hon?

oh nu längtar jag bara till boken o sängen. natti natti.

Kommentarer
Postat av: jane

godmorgon..eller ska jag säga inte morgo ännu..Leon väckte mig kl 5, låg och kliade sig å kunde inte vara stilla...dö drygt!!!!!! Ja, ses vi imorgon or what? =) Du sluta vid halv 2 va? Jag e hemma då!

2009-02-04 @ 06:27:02
URL: http://gumpen .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0