revben alltså

mina revben.... jag har haft en sån fin graviditet så egentligen ska jag väl inte klaga men faaaan vad ungen trycker mot mina revben!! kan inte sitta eller stå, ibland knappt ligga, utan att det gör förbannat ont i revbenen. en sån vansinnig molande skitvärk. o inte fan kommer det att bli bättre. nä för ju större magen blir, desto större blir trycket.
det är till o med så att jag får planera mina aktiviteter efter smärtan. som i morgon, på alla hjärtans dag, tänkte jag o niclas käka mat ute o gå o se en film. men jag kom snabbt till insikt att två timmar i en biosalong INTE skulle funka. jag skulle bara ha ont o gnälla.
men fondue på elysée då? mmmm gott men de har djupa korgstolar där som jag aldrig skulle komma upp ur...hahaha!
hur som helst så var vi alldeles för sent ute o allt var fullbokat i stan. så klart. men jag kom på att jag faktiskt är kock o utan problem kan komponera ihop o laga en fin 3-rätters till oss.


idag har det varit planeringsdag på jobb så inga barn har varit på förskolan. inga andra heller för den delen. så jag tog sovmorgon med niclas till klockan ett o gick därefter till jobb o bakade bröd o bullar o fyllde frysen.
sen fick jag ett sms från norrlänningen. hjärtat hoppade till lite, tänkte att nu har hennes bebis tittat ut! men så var det inte, så vi möttes o promenerade med vovvar, bebis o våra magar i solen i pildammarna. kallt som tusan men skönt.
o vips så hade hela eftermiddagen gått!

hey dow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0