denna tisdagen

rättelse förra inlägget: jesper juul är inte psykolog, han är "bara" familjeterapeut.


idag var jag o niclas o tittade på 3an på friisgatan. var ju lite skeptisk med tanke på att huset ser riktigt tråkigt ut på utsidan. men det var ett 50-tals hus o det kan jag absolut leva med för då brukar det vara fint på insidan o det var det. lite tråkigt kök men stort o funktionsdugligt. bra planerad lägenhet i övrigt. medaljongtapet i v-rummet! säkert från när huset byggdes. medaljong är tufft.
har försökt få tag på min hyresvärd i två dagar nu men utan resultat. misstänker att han kanske är på semester eller nåt. han är en märklig man så man kan aldrig veta vad han pysslar med..
jaja nu får vi se vad som händer! :)


smsade med norrlänningen tidigare i dag o då berättade hon att slemproppen gått o hon hade nån form av förvärkar. bebis på gång!! så himla kul! flyttar vi in på friisgatan blir vi grannar. weo!


för övrigt så håller de förbannade revbenen på att DÖDA mig! det gör så JÄVLA ont HELA tiden! o jag menar verkligen hela hela hela hela tiden. spelar ingen roll numera om jag ligger ner på rygg, så nu finns det inget som kan få smärtan att försvinna. trycker jag ner magen för att lätta på trycket så sparkar hon tillbaka.
en rolig grej är att hon känner igen min röst. när jag vaknar på morgonen o rör lite på mig i sängen så händer inget men om jag börjar prata med astrid så vaknar hon till liv! kul med gensvar!


nu ska jag titta på tattar-rosing på 5an. ja tyvärr så måste jag. är ju nyfiken på vilka idiotkillar som vill ha rosing till flickvän...


tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0