bla bla bla...

jaha. har verkligen inte haft ord eller lust till att skriva nånting denna veckan.

det börjar bli tungt. graviditeten alltså. jag är tydligen höggravid nu. galet. ska ändå försöka jobba i 4 veckor till. min barnmorska tyckte väl inte det var en helt strålande idé men sitta hemma o glo vill jag verkligen inte o dessutom med en mindre inkomst. nej tack! vi har fixat lite på jobb åt mig, avlastat mig från det tyngsta o lagt in fler raster. jag känner ju inte så mycket när jag är mitt uppe i det men på eftermiddagar o kvällar är jag helt slut i kroppen.

i torsdagskväll tog vi en liten vända in om förlossningen då min mage kändes konstig. låg inne i ett rum o blev kollad i drygt två timmar. men det var inget fel, varken på mig eller bebis så vi fick åka hem igen. bra. hon får gärna stanna inne i minst 4 veckor till i alla fall.

well, nu tog orden slut.
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0