det snöar tydligen

ja vad fan händer? okej att jag älskar snö men nu längtar jag efter våren.

idag var jag på rutinkoll hos barnmorskan. hon tyckte jag såg ovanligt rund ut i ansiktet o blev orolig att jag samlat på mig en massa vatten. men det enda jag samlat på mig var ytterligare 4 kilo på drygt 4 veckor. uppe i 83 kilo nu. inte så jävla konstigt att man andas som en galning efter att ha gått upp två trappor.. men nu måste jag verkligen börja tänka på vad jag äter. inget godis i tid o otid.
annars såg allt perfekt ut. bebis har fixerat sig o ligger med huvudet neråt, vilket jag är glad över. jag föddes med sätesbjudning o en del säger att  det är ärftligt. men som sagt, huvudet är på rätt håll o hon ligger med rumpan uppåt o trycker mot mina revben. därför som det gör så förbannat ont.
nästa vecka är det ultraljud. oooh så kul det ska bli!

efter besöket hos barnmorskan gick jag på lägenhetsvisning på friisgatan. blev positivt överraskad o gillade faktiskt lägenheten direkt, trots att huset ser oförskämt ocharmigt ut... men vem säger nej till en fullt utrustad lägenhet? tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin o garage! den var smart planerad o läget är ju tveklöst perfekt för oss.
killen följde med mig hem o kikade på min lya. han fick omedelbart en skön känsla sa han men var ändå kluven då han kollat på en annan. men nu ringde han precis o sa att han gärna ville byta! så nu verkar det som om vi har fått en lägenhet!
en liten overklighets känsla smyger sig på... men främsta känslan är ändå att det är sjukt najs! jag ska bo med niclas o det ska bli otroligt kul!

tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Jane

roligt=) du ska bo med niclas OCH BEBIS!! =) har ni kommit på namn ännu?

2009-03-13 @ 09:05:44
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0