kalendern fullbokad...när hände det senast?

nu har jag o niclas inte mindre än 6 lägenheter på gång! 2 visningar i denna veckan än så länge, en på friisgatan o en nere på värnhem. sen har vi nåt på gång på davidshall, en bakom södervärn, en på triangeln o nåt på möllan. en av dessa lägenheter borde bli vårat nya hem. hoppas jag...

nu börjar föräldrautbildningen o nästan vecka ska vi på ultraljud. barnmorskebesöken blir tätare, varannan vecka. ja så nu är det mycket att göra! skönt, det skyndar på tiden lite.

idag var det otroligt stressigt på jobb. o tro mig det är väääldigt sällan stressigt på jobb. vi var underbemannade o kidsen verkade har förvandlats till små djävlar. dessutom åt de som hästar. hela 8 formar med fläskpannkaka gick åt. fick ställa mig mitt i lunchen o slänga ihop ny smet till nya pannkakor. helt galet. jag stressade runt  o det värsta av allt är att jag bar tunga kassar från niclas på morgonen o även senare från närköpet. när jag skulle gå hem sen kändes det som om jag skulle gå sönder. min rygg! aaaaahh! o mina stackars höfter....
men jag hann återhämta krafter i nån timme sen gick jag ner till caroli för en fika med några tjejer jag hittat på ett forum på nätet - vi ska alla ha bebis i maj. så där satt ett gäng på 6-7 tjejer, alla med fina, fina magar! måste ha sett skumt ut för utomstående... hur som helst var det trevligt. himla bra att lära känna andra mammor redan nu så kan vi hänga tillsammans sen i sommar på stans fik. lattemorsorna!

nähä nu ska jag äta lite kvällsmat.
tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0