palestinasjalen får ligga på hyllan - för gott!

jag kan inte längre sympatisera med hamasterrorister o idioter som kravallar för en tennismatch skull. jävla skitmedia har blåst upp detta till skyarna o på grund av dem har det blivit så här. jag hade inte ens en aning om nån tennismatch förrän media började tjata om det. tror inte många andra heller visste något.

det var ingen som blandade in sporten i politiken i somras, under os i peking. ska vi bojkotta länder som inte tar hänsyn till mänskliga rättigheter osv kunde vi ju börjat med kina. det var några få notiser o röster som hördes angående just kina o os men det tystades ner o ingen mer tänkte på det.
(sen när vi bojkottat kina kan vi fortsätta med USA, osv... no more coca-cola! haha.)

i krig dör civila. så är det. o palestina är inte så jävla oskyldiga som de försöker påskina. märkligt att alla glömt bort vad hamas har pysslat med under åren...
jag håller inte på någon. jag tycker båda sidor beter sig svinaktigt.
men värst beter sig alla dumma jävla svenska demonstranter.
jag har demonstrerat o kravallat i mina dagar men jag tycker att dagens demonstrationer har spårat ur. det verkar som om det bara handlar om att bringa kaos o ha sönder saker. budskapet försvinner, vilket är synd för de som verkligen vill nå fram.
så palestinasjalen får ligga på hyllan - för gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0