vem styr du?

folk snackar. så är det. det kan man nog aldrig komma ifrån. roligast är nog ändå när människor inte vet nånting men ändå skapar sig slutsatser greppat från luften.
jag vet att en av dessa människor som skapat sig en av dessa slutsatser läser min blogg o till den människan vill jag bara säga att du har såååå fel! hahaha. det är nästan komiskt.

jag styr ingen. jag har inte för avsikt att skapa en "toffel" - en feg människa som gett upp sitt liv för någon annan. en toffel är det sista jag vill ha! jag vill ha en självständig individ vid min sida. en som kan tänka, tycka o göra som den vill. en sådan människa kan även ge mig den friheten o det utrymmet jag vill ha o behöver. o till min stora glädje så har jag det!

så för hans skull, lägg ner snacket. ni är verkligen helt ute o cyklar.
sen ska man visserligen ha i beräkning att saker o ting förändras. men det behöver inte bero på någon annan. så fungerar livet bara.


Kommentarer
Postat av: Jane

åh det är så drygt när folk snackar. Jag hra ju själv varit med om det ;)

Förresten, vad bliré för namn på tösabiten då?

2009-03-25 @ 07:16:49
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Jane

ja vi ska ses en dag..på riktigt hahah. Men nu jobbar jag torsdag och fredag. och tisdag nästa vecka vad jag vet iallafall. Men kanske en promenix på lördag eller nått? ja, vi kan ju se hur/vad vi känner=) kram

2009-03-25 @ 13:39:30
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0